Ogłoszenie

UWAGA! STRONA PRZENIESIONA NA www.darkshire.pl

#1 2010-05-04 08:03:35

 N.

Admin

Zarejestrowany: 2009-11-22
Posty: 37
Punktów :   

Opis frakcji

L E G I O N




1. Przywódca: Wcześniej nieznany czarnoksiężnik Gilgamesh, młody blondyn z pochodzenia Rosjanin. Większość czasu spędza w ukrytej kwaterze Legionu.

2. Opis: Legion został powołany przez Harlena Greenocka, jednego z ukrywających się przed prawem czarnoksiężników. Widząc działania Bractwa i Ministerstwa, którzy ostatecznie zaczęli się ukrywać przed mugolami- postanowił to zmienić. Zbierano wszelkiej maści wyrzutków i tych, których idealne społeczeństwo nie akceptowało. Legion rozrastał się i w jednej z bitew poległ Harlen - przywódca, wtedy właśnie pojawił się Gilgamesh. Z niewiadomych przyczyn właśnie on został wybrany na przywódcę Legionu lecz od czasu przejęcia przez niego panowania organizacja zaczęła się potężnie rozrastać.

3. Główny cel: Ustanowić nowy porządek gdzie mugole będą tylko niewolnikami. Ostatecznie zniszczyć Bractwo i Ministerstwo.

4. Osiągnięcia: Stworzenie fabryk broni palnej w południowych Indiach, powołanie ponad 500 nowych baz wypadowych na całym świecie, kilka wygranych z Bractwem dzięki broni palnej połączonej z magią, efektowne zniszczenie 3 placówek Magomugoli i wykradanie informacji.




B R A C T W O       L U M I E R E



1. Przywódca: Były auror, Levephilius Dymitrov, sześćdziesięcioletni walijczyk, z pochodzenia Bułgar. Żyje, obecnie ukrywa się gdzieś na południu Francji.

2. Opis: Bractwo Lumiere powstało z inicjatywy Lavephiliusa Dymitrova podczas pierwszych walk Ministerstwa Magii z Legionem, kiedy to mugole odkryli istnienie magicznej społeczności. Legion, kierując swe siły w stronę mugoli, sprawił, iż ci podpisali cichy pakt z Ministerstwem Magii, mówiący o wzajemnej pomocy w ogólnokrajowym kryzysie. Bractwo w tym czasie liczyło ledwie dziesięciu członków, wchodzących w skład rady. Niektórzy z nich byli również sędziami Wizengamotu, w większej mierze jednak byli to po prostu bardziej wpływowi pracownicy Ministerstwa Magii i czarodzieje o dość znacznych koneksjach politycznych. Zależało im na tym, by ukryć swe istnienie i nie dopuścić do starć z mugolami, którym nie ufali, ich głównym celem była jednak walka z Legionem. Stali się w pewnym sensie nową generacją aurorów, łącząc politykę ze sprawami bezpieczeństwa. Ówczesny Minister Magii popierał ten pomysł, twierdząc, że czarodzieje powinni na zawsze pozostać w ukryciu.

3. Główny cel: Utajnienie istnienia społeczności magicznej, wyeliminowanie Legionu.

4. Osiągnięcia: Wygrana w ostatniej bitwie z Legionem przy udziale i pomocy mugolskiego rządu oraz ocalałych pracowników Ministerstwa Magii.


M A G O M U G O L E



Przywódca:

Magomugole- ludzie niemagiczni, którzy skradli tajniki magii. Potrafią sie nią posługiwać w ograniczonym stopniu i za jej pomocą rozwijać technologię. Upodobali sobie wcielanie magicznego pierwiastka w broń.
Początkowo sądzili, że moc jest dziedziczna, więc w okrutny sposób, w ukryciu, przeprowadzili serię eksperymentów i zabiegów na czarodziejach i czarownicach. Są wyjątkowo okrutni, specjalizują się w torturach i szpiegostwie, choć większą część grupy stanowią naukowcy.
Laboratoria magomugoli znajdują się pod Londynem, w starej sieci kanałów. Doskonale wyposażone technologicznie i zbrojnie.

Cel: Zatrzeć granice między czarodziejami a mugolami, władza, pieniądze, rozrywka kosztem ludzkiego życia.



S T O W A R Z Y S Z E N I E




Lokalizacja: Górska twierdza nie do zdobycia,
u szczytu Ben Nevis, otoczona silnym polem magicznym. Teren obejmujący twierdzę naszpikowany jest setkami głębokich jaskiń, które zamieszkują stworzenia wszelkiej maści spod ciemnej gwiazdy. Pełni funkcję szkoły walk, schronienia dla uchodźców, centrum szpiegostwa. Zrzesza ludzi nie opowiadających się po żadnej stronie. Bank informacji, które sprzedają za ogromne pieniądze.
Do Twierdzy docierają tylko najsilniejsi, Ci, których nie zabije temperatura( do -40 stopni), nie zjedzą potwory, nie zatrzyma lawina, aż w końcu- nie dostaną w łeb obuchem od któregoś z rekrutów. Grupa raczej zamknięta i restrykcyjna.

http://img694.imageshack.us/img694/7259/stowarzyszenie.jpg


Nauka wybranych sztuk walki rozpoczyna się w 12 roku życia. w wyjątkowych przypadkach za sutą opłatą stowarzyszenie przyjmuje starszą młodzież,o ile oczywiście wykaże się talentem i siłą, lub gdy dostrzeże w kimś wyjątkowe zdolności.
Kurs obejmuje rozwój zarówno fizyczny- zręczność i wytrzymałość, jak i umysłowy- sporządzanie mikstur i eliksirów, rzucanie uroków i klątw oraz bardziej przydatnych zaklęć defensywnych i ofensywnych.
Rekrut przechodzi 7 miesięcznych szkoleń- pierwsze rozeznawcze- egzamin sprawnościowy i sprawdzian wiedzy magicznej, drugie szkolenie i wszystkie kolejne- trening siły woli, sprawności i zwinności, wbb, eliksiry, trucizny, antidota, uleczanie, taktyka i sposoby  walki, w tym mugolskie strzelectwo, łucznictwo i podstawy snajperki.

Na czele stowarzyszenia stoi Rada, złożona z 5 członków. Ich decyzje są bezdyskusyjne, a wszyscy zamieszkujący ową twierdzę są im całkowicie podporządkowani.
Mistrz fechtunku- Seth Lightfire
Czarna magia- Dmitrij Iwanow
Ziołolecznictwo i Eliksiry- Riven Schtrass
Główny Logistyk- Miror Treptich
oraz założyciel stowarzyszenia Andriej Aldrich

Co skłoniło Słowian do zamieszkania zachodniej części Europy? Niechęć do Dumstrangu. Rywalizacja. I Fasolki Wszystkich Smaków

http://images.dpchallenge.com/images_challenge/0-999/915/800/Copyrighted_Image_Reuse_Prohibited_725305.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dancedance.pun.pl www.aa-xhodon.pun.pl www.kino.pun.pl www.polski-serwer-play.pun.pl www.spirits.pun.pl